Vårkonsert med Sverre Sigurdson Musikkorps

ARRANGØR: Sverre Sigurdson Musikkorps

FORHÅNDSKJØP SNACKS OG DRIKKE

Slik virker forhåndskjøp

Du kan nå kjøpe snacks og drikke som settes klart til deg før arrangementet. Hvis det er pause vil det kun være mulig å forhåndskjøpe til pausen.

Klikk her for å forhåndskjøpe

Arrangementet starter presis. Foajé og Kulturhusbaren åpner 1 time før arrangementstart. Du viser billetten ved inngang til salen. Om du har mobilbillett bør den lastes ned før inngang for å unngå kødannelse.

Vårkonsert med Sverre Sigurdson Musikkorps

Sverre Sigurdson Musikkorps ble etablert i Sandnes i 1895. Du har nok sett oss på 17.mai der vi leder barne og folketoget i Sandnes. 128 år med musikk ligger bak oss og denne våren tar vi med oss et variert repertoar til foajeen i kulturhuset. Det blir toner fra blant annet klassiske italienske filmer, filmmusikk av John Williams og norske slagere som Flåklypa grand prix. I god tradisjon blir det også norsk marsjmusikk.